+

DA-114 Bezpečnost a bezproblémový provoz počítačů

OTÁZKA:
 

Obracím se na Vás s dotazem týkajícím se počítačových sestav. V loňském roce švagr zakoupil počítačovou sestavu, kterou si nechal sestavit na míru z komponent, které si vybral. Bohužel jsou s tímto počítačem neustálé problémy, a tudíž švagr uplatňuje reklamační nároky. Bohužel se firma k těmto reklamacím staví velice arogantně a odmítavě. Proto bych si rád ověřil, zda je v takovém případě firma sestavující osobní počítač povinna vydat při prodeji v podstatě svého výrobku protokol o provedené kontrole a revizi elektrického spotřebiče dle ČSN 331610 a také, zda jej musí vydat po každé opravě, kdy měly tento počítač rozebraný.
Dle mého názoru by to tak být mělo.
Protože pokud budu jako firma opravovat el. spotřebiče, měl bych po provedené opravě spotřebič zrevidovat a vydat k tomu formulář, jehož originál si ponechá zákazník a kopie zůstane u mě. Dále by mě zajímalo, jaké další dokumenty vztahující se k bezpečnosti elektrického spotřebiče je prodávající povinen zákazníkovi předložit.

Otázku podává: -----
Další obsah stránky je přístupný pouze pro předplatitele
Vytvořeno: 23. 2. 2005
 
 
Facebook Obchod IN-EL